شرکت پایگان سیل ایرنیان

تولید کننده انواع پلمپ امنیتی و لیبل امنیتی در ایران

شرکت پایگان سیل ایرنیان

تولید کننده انواع پلمپ امنیتی و لیبل امنیتی در ایران

پایگان سیل ایرانیان | تولید کننده انواع پلمپ ها و لیبل و برچسب های امنیتی در ایران - تولید کننده انواع پلمپ ها و لیبل و برچسب های امنیتی در ایران. جدیدترین مدل‌ پلمپ، برچسب و لیبل امنیتی با بهترین قیمت در پایگان.

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای تانکرهایی که مواد خطرناک، مواد شیمیایی، فرآورده های نفتی و مشتقات آن، مواد غذایی یا کالاهای مصرفی و یا هر نوع موادی را حمل می کنند که نیاز به محافظت دقیق و قابل اعتماد دارند، شرکت پایگان سیل ایرانیان راه حل امنیتی مناسبی ارائه می دهد. محصولات ما برای جلوگیری از دستکاری، سرقت، آلودگی و یا دسترسی غیرمجاز که می تواند اعتبار شرکت شما را تضعیف کرده و بر سودهای پایین شما تأثیر بگذارد، ایمنی و محافظت بی نقصی را ارائه می دهند.

  • ۰
  • ۰

هم تولید و هم حمل و نقل کالاهای تولیدی، مؤلفه های اساسی اقتصاد ایران و رفاه اقتصادی ملت هستند. متأسفانه در سالهای اخیر سرقت کالاها در ترانزیت، اشکال مختلفی به خود گرفته است که خسارات سالانه منتسب به این سرقت ها میلیاردها دلار برآورد می شود. محصولات موجود در حمل و نقل، فرصت های قابل توجهی برای دسترسی فراهم می کنند. به عنوان مثال، یک تریلر بدون نظارت، که دارای میلیون ها دلار کالای تمام شده با ارزش بالا باشد، ممکن است طی چند دقیقه به سرقت برود.

دنیای سریع سرقت محموله و تحول در فنون جدید،  مستلزم آن است که شرکتها برای حفظ امنیت زنجیره تأمین خود، اقدامات سختگیرانه و ایمنی تری در حمل و نقل کالا اتخاذ کنند. شرکتها برای محافظت در برابر سرقت محموله باید کنترل های پیشگیرانه را تهیه کنند.

بهترین راه برای شرکت ها به منظور بهبود اقدامات امنیتی و ایمنی جهت پایان دادن به روند تولید، ذخیره سازی، حمل و نقل، دریافت و ایمن نگه داشتن محموله های خود، یک رویکرد امنیتی بازدارنده از دستکاری و سرقت است که از طریق پلمپ های ایمنی تامین می شود.

پلمپ های ایمنی تنها برای نشان دادن شواهدی از دستکاری و یا به عنوان یک وسیله امنیتی طراحی نشده اند، بلکه یک شاخص بصری دستکاری و همچنین یک عامل بازدارنده از سرقت هستند.

این پلمپ های امنیتی می توانند به طول ثابت یا قابل تنظیم باشند. پر فروش ترین پلمپ ایمنی در بازار حمل و نقل، پلمپ کانتینری است که فقط و فقط مخصوص درب کانتینر است. برای سایر ماشین های حمل مثل ماشین های سردخانه یا تانکر های حمل، می توان از پلمپ های پلاستیکی یا پلمپ های سیم بکسلی (پلمپ کابلی) استفاده کرد.

قطعا هر شرکت تولیدی و شرکت های دانش بنیان تلاش خیلی زیادی برای ارائه بهترین کیفیت از محصولات خود را در صدر اهداف خود دارند تا بتوانند با بدست آوردن بالاترین میزان رضایت مشتری بیشترین سهم بازار را نصیب خود کنند و با ارائه بهترین ها،پیشتاز صنعت خود باشند و از این طریق حافظ حیثیت برند خود باشند. به همین منظور برای اطمینان از سلامت و ایمنی محصولاتشان تا رسیدن به مصرف کننده نهایی،پلمپ های ایمنی می تواند نقش ویژه ای در فرآیند بسته بندی و حمل و حفاظت را داشته باشد و به مصرف کننده نهایی این اطمینان را بدهد که دقیقا همان کالایی را دریافت کرده اند که با وسواس زیادی نسبت به خرید آن اقدام کرده اند و به تولید کننده هم این اطمینان را می دهد که کالای تولیدی خود را با همان کیفیت و مقدار اولیه به مقصد برساند.

از طرفی شرکت مبدا می تواند از طریق شماره سریالی که روی پلمپ ها درج شده است محصولات خود را تا رسیدن به مقصد ردیابی کند و از طریق چاپ لوگو یا آدرس وبسایت شرکت خود را بیشتر و بهتر معرفی کند.

یکی از بالاترین دغدغه های صاحبان صنعت جلوگیری از هرگونه سواستفاده و بدنام کردن برندشان است که قطعا برای پیشگیری از این موضوع حاضر هستند هزینه لازم را انجام دهند و با خرید پلمپ امنیتی ، ایمنی حمل کالای خود را تضمین کنند و  با خیالی آسوده تمام وقت و انرژی خود را صرف پیشبرد فرآیندهای دیگر کار کنند. شرکت پایگان سیل ایرانیان بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلمپ در ایران می تواند شما را در این امر مهم و حساس یاری کند و پاسخگوی نیازهای امنیتی شما باشد.

  • ۰
  • ۰

پلمپ کنتور در واقع همان پلمپ های سیمی چرخشی هستند که به دلیل ماهیت فیزیکی و کاربرد عمده آن در صنعت آب و برق و گاز، به پلمپ کنتور هم معروف شده است. پلمپ سیمی چرخشی با نام مستعار پلمپ کنتور توانسته بخش بزرگی از دغدغه های مأموران کنترل کنتورهای آب و برق و گاز را کاهش دهد تا بتوانند از طریق قرائت شماره سریال درج شده روی پلمپ کنتور و مطابقت آن با چک لیست های مربوطه، اطمینان حاصل کنند که کنتور دستکاری نشده است.

  • ۰
  • ۰

توضیحات و ویژگی ها هولوگرام

استفاده ازبرچسب های هولوگرام یکی از روشهای مرسوم جهت اطمینان بخشی به اصالت محصولات می باشد.  هولوگرام به عنوان برچسب اطمینان بر روی کالا می تواند اصالت محصولات شما را ضمانت کند.

هولوگرام‌ها در ابعاد و اشکال گوناگون قابل چاپ هستند و بسته به سفارش‌ شما و محصولی که قرار است برچسب بر روی آن چسبانده شود، متفاوتند. از مهم ترین ویژگی های امنیتی هولوگرام ها این است که در صورت کنده شدن غیرقابل استفاده مجدد می باشند.

 

 

گروه بندی هولوگرام

هولوگرام معمولی و دوبعدی:

این هولوگرام در دو دسته لایه شونده و معمولی قابل ارائه می باشد.

که در آنها از عبارات معمولی و عمومی مانند  Original -GENUINE , …. استفاده شده است که امکان چاپ شماره سریال نیز بر روی این هولوگرامها وجود دارد.

هولوگرام سه بعدی:

این هولوگرام در دو دسته تخریب شونده (temper) و VOID قابل ارائه می باشد. در این هولوگرام ها با تکنیک نور دهی لیزری تصاویری با رنگ و عمق را نشان می دهند. تخریب  شوندگی این هولوگرام ها در دو حالت ساده و یا ظاهرشدن کلمه   OPENVOID وجود دارد.

A

دسته بندی هولوگرام امنیتی

هولوگرام های امنیتی به دو دسته قابل تفکیک هستند:

  • هولوگرام های سه بعدی عمومی
  • هولوگرام های سه بعدی اختصاصی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

A

هولوگرام امنیتی چیست؟

هولوگرام ها علائم تصویری دو بعدی یا سه بعدی هستند که بوسیله لیزر، نام یا لوگوی شرکت ها در لایه های دو بعدی یا سه بعدی ایجاد می شود و یک روش مطمئن برای ضمانت اصالت محصول و یونیک بودن آن تا رسیدن به مصرف کننده نهایی محسوب می شود. به این ترتیب که هنگام تحویل کالا با دیدن هولوگرام و اطمینان از سالم بودن آن، می توان مطمئن شد که محصول دست نخورده باقی مانده است.

  • ۰
  • ۰

توضیحات و ویژگی ها پلمپ فشنگی PS10

 

نری : فولاد آبکاری شده باروکش ABS

مادگی : آلومینیوم باروکش ABS و قفل دوپا فنری

ابعاد پلاک : ۱۰*۳۰ میلیمتر

طول پلمپ : ۸۵ میلیمتر

قابلیت چاپ : آرم – نام و شماره سریال به روش لیزر

تنوع رنگ : سفید – زرد

(سایر رنگ ها بنا به سفارش مشتری قابل تولید است . )

پلمپ کانتینری

 

 

  • ۰
  • ۰

توضیحات و ویژگی ها فروش پلمپ کانتینری ps6


مواد :
نری : فولاد آبکاری شده باروکش ABS
مادگی : آلومینیوم باروکش ABS و قفل دوپا فنری
قابلیت چاپ : آرم – نام و شماره سریال به روش لیزر
تنوع رنگ : سفید – زرد – ( سایر رنگ ها بنا به سفارش مشتری
قابل تولید است.)